Retourbeleid

Annulering

We accepteren annuleringen van bestellingen voordat het product wordt verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvangt u een volledige terugbetaling. We kunnen de bestelling niet annuleren als het product al is verzonden.

Retourneren

We accepteren retouren van producten. Klanten hebben het recht om binnen 90 dagen na ontvangst van het product een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw item ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, en het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant. Klanten worden slechts één keer voor verzendkosten in rekening gebracht (inclusief retouren); er wordt geen herbevoorradingsvergoeding in rekening gebracht voor het retourneren van een product.

Terugbetalingen

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, zullen we u een e-mail sturen met een ontvangstbevestiging en u informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een creditbedrag toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.

Verlate of Ontbrekende Terugbetalingen

Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt. Neem daarna contact op met uw bank; er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit alles heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via service@bunnyglow.com.

Neem contact op met onze klantenservice op service@bunnyglow.com voor het retouradres.